- Jste zde:
- Hlavní strana
- Doručení
Doručení
Doručení
Vynakládáme veškeré úsilí, abychom našim zákazníkům nabídli nejvyšší úroveň služeb. Vzhledem k velké rozmanitosti námi nabízeného zboží mohou náklady a doba dodání záviset na celkové hmotnosti objednaných výrobků, jejich velikosti a zvoleném způsobu platby.
Nejsou účtovány žádné další poplatky nad rámec těch, které vzniknou zákazníkovi při nákupu.
Přívěsy a větší objednávky jsou dodávány na paletě, kurýr má zvedák, zákazník nemusí nic zvedat.
V případě doručení kurýrní společnosti obchodu - budeme vás kontaktovat před odesláním přívěsu s předpokládaným datem doručení.
Doprava (při platbě předem) od:
75 Kč - kurýr Zásilkovna, Z-BOX
135 Kč - kurýr Zásilkovna
130 Kč - kurýr DHL
160 Kč - kurýr DPD
180 Kč - kurýr GLS
Doprava (na dobírku) od:
90 Kč - kurýr Zásilkovna, Z-BOX
150 Kč - kurýr Zásilkovna
200 Kč - kurýr GLS
320 Kč - kurýr DHL
Přesná cena dopravy se pokaždé zobrazí na kartě produktu a aktualizuje se při přidávání dalších produktů do košíku.
DODACÍ LHŮTA
Po přijetí objednávky obdrží zákazník e-mail s informacemi o objednaných produktech. Zpracování objednávky probíhá ihned po obdržení platby (výjimku tvoří platby na dobírku a platby kreditní kartou, v tomto případě zpracování probíhá ihned po přijetí objednávky nebo potvrzení platby). Zpracování objednávky trvá 1-2 pracovní dny.
Zásilka by měla být doručena na adresu uvedenou zákazníkem během 1-5 pracovních dnů od jejího odeslání z našeho skladu.
Ve výjimečných případech mohou být výše uvedené lhůty prodlouženy, o čemž bude zákazník co nejdříve informován zaměstnanci obchodu.
POZOR: Při převzetí zásilky ji prosím zkontrolujte. V případě poškození během přepravy sepište s kurýrem protokol o poškození a kontaktujte náš zákaznický servis.
SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY
Zákazník, který má číslo zásilky, si může sám ověřit, kde se balík nachází, kliknutím na uvedené odkazy: GLS, DPD, DHL, Zásilkovna, Schenker, Raben, Suus. Může získat informace přímo od dopravce, který doručení realizuje.
Po zadání čísla zásilky do příslušného pole se zobrazí údaje o datu doručení.
Co když se dodávka zásilky opozdí?
Nejjednodušším způsobem je kontaktovat vybranou kurýrní společnost a sdělit číslo zásilky.
+420 216 216 516 (v pracovní dny od 8:00 - 18:00) | |
+420 225 373 373 (v pracovní dny od 7:00 - 18:00) | |
+420 567 771 111 (v pracovní dny od 7:00 - 18:00) | |
+420 770 155 406 | |
+420 225 331 500 | |
pomocí kontaktního formuláře ZDE | |
pomocí kontaktního formuláře ZDE |
Můžete se také obrátit na náš zákaznický servis na tel. číslo +420 234 261 990 nebo pomocí kontaktního formuláře.
Lze změnit doručovací adresu?
Ano, ale pouze, pokud zboží nebylo ještě odesláno. V takovém případě kontaktujte náš zákaznický servis +420 234 261 990.