Choose your language
and country
Bulgarian
Czech
Danish
German
English
Spanish
Estonian
French
Italian
Lithuanian
Latvian
Dutch
Norwegian
Polish
Portuguese
Romanian
Slovak
Slovenian
Swedish
Ukrainian

Doručení

Bezproblémové a rychlé doručení zboží

Doručení

Vynakládáme veškeré úsilí, abychom našim zákazníkům nabídli nejvyšší úroveň služeb. Vzhledem k velké rozmanitosti námi nabízeného zboží mohou náklady a doba dodání záviset na celkové hmotnosti objednaných výrobků, jejich velikosti a zvoleném způsobu platby.

Nejsou účtovány žádné další poplatky nad rámec těch, které vzniknou zákazníkovi při nákupu.

Přívěsy a větší objednávky jsou dodávány na paletě, kurýr má zvedák, zákazník nemusí nic zvedat.

V případě doručení kurýrní společnosti obchodu - budeme vás kontaktovat před odesláním přívěsu s předpokládaným datem doručení.

Doprava (při platbě předem) od:

75 Kč - kurýr Zásilkovna, Z-BOX

135 Kč - kurýr Zásilkovna

130 Kč - kurýr DHL

160 Kč - kurýr DPD

180 Kč - kurýr GLS

Doprava (na dobírku) od:

90 Kč - kurýr Zásilkovna, Z-BOX

150 Kč - kurýr Zásilkovna

200 Kč - kurýr GLS

320 Kč - kurýr DHL

Přesná cena dopravy se pokaždé zobrazí na kartě produktu a aktualizuje se při přidávání dalších produktů do košíku.


DODACÍ LHŮTA

Po přijetí objednávky obdrží zákazník e-mail s informacemi o objednaných produktech. Zpracování objednávky probíhá ihned po obdržení platby (výjimku tvoří platby na dobírku a platby kreditní kartou, v tomto případě zpracování probíhá ihned po přijetí objednávky nebo potvrzení platby). Zpracování objednávky trvá 1-2 pracovní dny.

Zásilka by měla být doručena na adresu uvedenou zákazníkem během 1-5 pracovních dnů od jejího odeslání z našeho skladu.

Ve výjimečných případech mohou být výše uvedené lhůty prodlouženy, o čemž bude zákazník co nejdříve informován zaměstnanci obchodu.

POZOR: Při převzetí zásilky ji prosím zkontrolujte. V případě poškození během přepravy sepište s kurýrem protokol o poškození a kontaktujte náš zákaznický servis.


SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY

Zákazník, který má číslo zásilky, si může sám ověřit, kde se balík nachází, kliknutím na uvedené odkazy: GLS, DPD, DHL, Zásilkovna, Schenker, Raben, Suus. Může získat informace přímo od dopravce, který doručení realizuje.

Po zadání čísla zásilky do příslušného pole se zobrazí údaje o datu doručení.

Co když se dodávka zásilky opozdí?

Nejjednodušším způsobem je kontaktovat vybranou kurýrní společnost a sdělit číslo zásilky.

Zásilkovna +420 216 216 516 (v pracovní dny od 8:00 - 18:00)
DPD +420 225 373 373 (v pracovní dny od 7:00 - 18:00)
GLS +420 567 771 111 (v pracovní dny od 7:00 - 18:00)
Suus +420 770 155 406
DHL +420 225 331 500
Schenker pomocí kontaktního formuláře ZDE
Raben pomocí kontaktního formuláře ZDE

Můžete se také obrátit na náš zákaznický servis na tel. číslo +420 234 261 990 nebo pomocí kontaktního formuláře.


Lze změnit doručovací adresu?

Ano, ale pouze, pokud zboží nebylo ještě odesláno. V takovém případě kontaktujte náš zákaznický servis +420 234 261 990.

pixel