Máte dotaz? Zavolejte:+420 234 261 990

Doručení

RYCHLÉ A EFEKTIVNÍ DODÁNÍ RYCHLÉ A EFEKTIVNÍ DODÁNÍ

Vynakládáme veškeré úsilí, abychom vám nabídli služby na nejvyšší úrovni. Vzhledem k rozmanitosti nabízeného zboží mohou náklady a doba dodání záviset na celkové hmotnosti objednaných výrobků - jejich rozměrech a zvolené formě platby.

Přesná cena dopravy je uvedena vždy na kartě produktu a je aktualizována při vkládání dalších produktů do košíku.

Osobní odběr

Osobní odběr je možný v naší prodejně v Lublinu, ulice Budowlana 30, v době od 8:00 do 15:30. Cena za tuto formu odběru je 0 CZK.

Přepravní a dodací lhůta

Jakmile náš systém přijme vaši objednávku, budeme vás e-mailem informovat o objednaných produktech. Ty jsou zpracovány, jakmile obdržíme vaši platbu (výjimku tvoří platby na dobírku a platby kreditní kartou, v tomto případě zpracování probíhá ihned po obdržení objednávky nebo potvrzení platby).

Vyřízení objednávky trvá 1-2 pracovní dny. O průběhu celé objednávky vás průběžně informujeme e-mailem, a když zásilka opustí náš sklad, obdržíte od nás informaci s číslem pro sledování zásilky.

V případě paletových zásilek může doba přípravy trvat 2-3 pracovní dny, o čemž vás rovněž informujeme při podání objednávky.

UPOZORNĚNÍ: Po obdržení zásilky ji prosím zkontrolujte. V případě poškození během přepravy sepište s kurýrem protokol o poškození a kontaktujte náš zákaznický servis.

Sledování zásilek

Zákazníci s kódem pro sledování zásilek si mohou sami zkontrolovat, kde se jimi objednané zboží nachází, kliknutím na uvedené odkazy a mohou získat informace přímo od dopravce, který zásilku doručuje.

Po zadání čísla zásilky do příslušného pole se zobrazí podrobnosti o datu doručení.

Co když se kurýrní služba opozdí?

Nejjednodušší je kontaktovat kurýrní společnost, kterou jste si vybrali při nákupu, a uvést číslo zásilky.

Zásilkovna DPD GLS SUUS DHL DB Schenker Raben

Můžete se také obrátit na náš zákaznický servis na tel. +420 234 261 990.

Zavolá mi kurýr před doručením zásilky?

Ano, ale takovou povinnost má pouze kurýr s paletovanou zásilkou. Pokud si zákazník objedná zaslání dílů balíkem, kurýr tuto povinnost nemá. Pokud si zákazník přeje, aby mu před doručením zavolal, uveďte tuto informaci při zadávání objednávky do pole "poznámky pro kurýra".

Mohu změnit doručovací adresu, jakmile je zásilka na cestě?

Ano, v takovém případě prosím kontaktujte náš zákaznický servis.

Podmínky kurýrních služeb

Zásilkovna DPD GLS SUUS DHL DB Schenker Raben
pixel